...och lite trädgård förstås!


söndag 10 oktober 2010

Rapport från lördagens äventyr

E
n ganska fartfylld lördag blev det igår.
Började bra och slutade bra men en incident mitt i var mindre rolig... :(

Efter en mysig lunch hos mina föräldrar med hemlagade köttbullar och mumsig blåbärspaj till efterrätt så åkte jag, min syster och mor iväg för lite shopping.
Första stoppet var hos Rusta, strosade runt där i affären och fick köpt lite fina saker. Ut igen till bilen...och vad möts vi av då. Jo, min systers bil har blivit påkörd och givetvis av en feg stackare som smitit utan att ge sig till känna. Inte kul, det vara bara att byta resten av shoppingutflykten till en tur till polisen istället.

Men kvällen avslutats å andra sidan mycket roligare. Först restaurangbesök med massor av god mat på en turkisk restaurang och därefter promenad till Scandinavium för att se Ladies Night.
Martin Stenmarck, Andreas Johnson, Brolle, Måns Möller, Stephen Simmonds med flera underhöll ca 9000 kvinnor i varierande ålder. En kul show helt klart ;)

Slö söndag hos oss idag... har precis ätit en kebab och den svepte jag ner med en cola. Och nu ska jag ge mig på resterna av helggodiset som finns kvar...
Rätt gô söndag med andra ord!

6 kommentarer:

Inspiration i vitt sa...

Hej Marie, vilken underbar kväll du har haft, sånt lever man på länge. Kram på dig/Ingela.

SKOOGSTROLLET sa...

Jösses vad fina blommorna var ihop. Kanske är jag helt enkelt för snål eftersom våra arrangemang ser rätt mesiga ut ... Till nästa år får det nog bli större krukor på trappan i alla fall.

Anneli sa...

Hejsan.

Men vad roligt det låter med Ladies night.
Älskar Brolle!

God mat har du också fått ser jag,låter som en perfekt helg.

Ha det gott,
Kram Anneli.

Pilo sa...

Grattis till vinsten i tävlingen! Ha en fin dag!

Hem och Lycka sa...

Usch vad otäckt, sån tur att ni ändå inte satt i bilen men fy för folk som smiter!

Vad vackert du gjort, har fortfarande inte fått höstblommor i mina krukor..

kram Mia

Nanna sa...

Låter som en underbar dag förutom incidenten med smitaren då! Hoppas att försäkringen täcker upp det.

Hade gärna gått och sett Ladies night detta året men ingen ville följa följa med. Nåja vad gör man :)