...och lite trädgård förstås!


torsdag 7 mars 2013

Tematorsdag ‖ Plocka in våren | naturen


Plocka in våren och naturen är veckans tema i Fabriken. Och veckans tema på min fotokurs är naturfotografering.
En slump eller är det bara så att alla längtar så det nästan gör ont nu?


Tror nog på det sistnämnda... Jag njuter verkligen nu när ljuset är tillbaka och dagarna känns längre.
Min vårlängtan blir större för varje vinter och njutningen när den väl kommer likaså.


Ha en härlig vårlik fortsättning på veckan!
Själv ska jag strax åka iväg och redovisa min hemläxa på fotokursen....

3 kommentarer:

Huset bakom lindarna sa...

Jättevackra foton. Visst längtar vi! Men den värsta tiden är över och nu kan det ju bara inte bli annat än vår! Titta gärna in hos mej, jag lottar ut en gammaldags blomma! Kram/Finas mammis

mammaxtre.blogg.se sa...

Fina foton. Ger hopp om spring time :-)

Längtan är stor och ljuset som man får mer och mer av är alldeles underbart.

Trevlig helg!

Fru Elin sa...

Vilka dina bilder! Och som jag längtar till våren!!
Ha en underbar dag!
Kram Elin