...och lite trädgård förstås!


söndag 3 mars 2013

Söndagsbild | #9

Söndag... vilken underbart solig och härlig dag vi fick!
Vi åkte ut till havet och åt brunch på Marstrands havshotell. Alltid lika gott och trevligt.
Min hemläxa denna vecka från fotokursen är att ta 100 naturbilder och det blev det med råge. Fick några fina bilder vid havet. Och klart kameran följde med in på brunchen också, jag passade på att knäppa några bilder på efterrättsdelen... pinsamt tyckte sällskapet men är man fotogalen så är man :)


Behöver jag säga att jag är mätt?

Mitt bidrag till Söndagsbild i Fabriken. Kika in för flera fina bidrag!

2 kommentarer:

Huset bakom lindarna sa...

Jisses då, så mkt gott! Säger jag som precis nallat en kaka efter maten, blev jag inte mätt, kanske? Det var ju jag som lagade maten. Ha en fin söndagskväll! Kram/Finas mammis

VisaLiza sa...

Det där såg onekligen gott ut! Tänk så ofta jag varit på Marstrand men Havshotellet har jag aldrig besök, borde kanske ändra på det :) Liza