...och lite trädgård förstås!


tisdag 2 oktober 2012

Mer loppat.... silvrig skål

Lovade ju att återkomma idag med fler av mina loppisfynd och löften ska man hålla, så här kommer det. :)

Denna skål/vas fingrade jag på en stund men sa nej till mig själv... Andra vändan så liksom ropade den på mig igen... "ta mig med hem" sjöng den... Vem är då jag att neka?


Vet inte om jag ska kalla den ett fynd egentligen för det var inte bara en tia jag fick ge utan ganska många  (11 st) .... men fin är den allt tycker jag.


Orkar ni med fler loppisprylar? Jag har en sak till jag fick med mig....

3 kommentarer:

Rosor och ruiner sa...

Vilken underbar skål! Visst är den ett fynd! Snygg ljusstake har du med ser jag...!

Beas sa...

Men hjälp vilken vacker. Om du någonsin tröttnar på den så köper jag den gärna av dig för det dubbla typ! ;-)

Huset bakom lindarna sa...

Ibland finns det saker som man bara inte kan motstå! Och gör man det så ångrar man att man inte köpte den!
Förstår att du fick med dig den hem!
Verkligen vacker!
Kram/Finas mammis