...och lite trädgård förstås!


lördag 13 oktober 2012

Helgmys och lyx!

E tt av världens bästa uppfinningar måste väl vara ledighet? Att helgen är här igen är såå skönt!
Idag har vi fått gjort en del nyttigt... ni vet, åka till tippen med massor av skräp, varit på biblioteket och lånat två böcker, småplockat här hemma och sist men absolut inte minst, sovit middag.
Hur skönt är inte det att kunna göra mitt på dagen. Helt underbart att krypa ner i sängen en stund och läsa och sen bara sluta ögonen och sova en stund... helgmys och lyx.


Nästnästa vecka har jag tagit ledig en dag, då tar jag med mig mor och syster och åker till Ullared. Så nu går tankarna på högvarv.. vad "behöver" jag köpa?
Finns ju så mycket "måste-ha-saker" där... taklampa, träningskläder, scrapbookingpyssel, dvd-filmer, lite snygga kontorsgrejor till jobbet (jag har världens fulaste arbetsplats, jag skojar inte... så nu har jag tröttnat och tänker köpa grejor själv för att liva upp min vardag) och förhoppningsvis lite snygga kläder.

Nu... pyssla till ett födelsedagskort... sen... lördagsmys i soffan med film och godis!

2 kommentarer:

Ninnis sa...

Visst är det skönt att helgen kommer en gång per vecka...!
Kul att ha shopping att se fram emot...=)

Kram Ninni

Marina sa...

Det är härligt att sova en stund. Jag tycker om att slumra en stund på soffan när maken kolla eftermiddagsfotboll på tv.

Hoppas du har en härlig kväll!

Kram