...och lite trädgård förstås!


torsdag 27 september 2012

Tematorsdag ‖ Belysning

Hej! Just nu känns det som jag ligger hopplöst efter med inlägg. Vill ju gärna få till ett inlägg per dag men just nu finns inte tiden/orken/inspirationen där riktigt.

Idag bjuder på en bild från köket (igen, ja jag vet!)... Till mitt försvar får jag nog ändå säga att blomman är utbytt sen föregående bild.
Denna sedum ska planteras ute men vädret tillåter liksom inga utomhusaktiviteter just nu så då får den bo i lite silkespapper med snöre på matbordet så länge.

Svarta ljusstakar, Lantliv på Holm

Detta är mitt bidrag till Fabrikens torsdagstema, idag Belysning.

Må så gott alla fina ni! Imorgon blir det nytt inlägg, kika gärna in då...

6 kommentarer:

Huset bakom lindarna sa...

Så enkelt men så vackert med dina svarta ljusstakar!
Kram från Finas mammis

Camilla sa...

Mmmm så fint...:) Min blogginspiration är också som bortblåst den här veckan. Hoppas den snart är tillbaka. Önskar dej en mysig helg goa Marie. KRAM!

Karin A sa...

Härliga levande ljus - den finaste ljuskällan! :) Inget roligt väder just nu, hoppas det blir lite uppehåll i helgen i alla fall. Kram!

Marina sa...

Så fint men ändå så enkelt.

Kram

Petra / Popetotrora sa...

Nej, ibland finns inte bloggorken riktigt där. Då får man nöja sig med ett inlägg varannan dag eller nåt.
Fina ljusstakar på bordet!

::fina:: sa...

Tjusigt och mysigt! Nej ibland orkar man bara inte. I somras bloggade jag som en tok - varje dag - för då hade man ju semester och tid! Nu blir det mer sporadiskt. Du, jag måste fårga dig en sak, hur gammal är er tapet i köket? Du vet ju att vi har samma och jag undrar hur gammal den är.. kan ju iofs vara ett mönster som funnits i många år. Ha en fin fredag! Kram, Josefine