...och lite trädgård förstås!


söndag 12 augusti 2012

Stråväska fyndad - A bargain beam bag

Helt ensam på en ställning hängde denna stråväska, nedsatt med långt mer än halva priset. Klart den fick följa med hem!
Lite Tine K känsla tycker jag nog den har, eller?
Till skillnad från min äkta Tine K så har denna väska en praktisk tygfodral på insidan vilket gör att man kan dra åt den och liksom stänga till.
Me like! 100:- på Lindex... (på rea).


Ja, och som vanligt kan jag inte ta foton utan att allt som oftast få med en fyrfota liten vän, denna gång var det Molly som smög omkring och kikade fram bakom spegeln precis när jag tog fotot.
Puss lilla vän!



Mysig söndag till dig och dina kära (både enbenta, tvåbenta och fyrfotade)...!

♥  Marie  ♥ 

6 kommentarer:

Rosor och ruiner sa...

Så där är det för mig också- dom har en förmåga att komma precis när man knäpper, dessa små Linslusar;) kan bero på att man har dem rätt ofta runt benen!
Så fin väska, måste in o kolla på "mitt" Lindex om det finns en tilli mig med!

Le petit jardin sa...

Snygg väska!! Så sommarskön och dessutom ett riktigt behagligt pris!

Vilken söt liten Molly du har!!
kram Kajsa

::fina:: sa...

Hihi jag tittade så på Molly att jag glömde att titta på väskan. Var tvungen att scrolla upp igen innan jag skrev min kommentar. Väldigt tjusig väska och jag håller med dig om att det är viktigt att de går att stänga till! Ha en mysig söndagskväll. Kram, Josefine

Moa sa...

Jättesöt väska.. klart den skulle följa med hem.. ♥

Hanna sa...

Ha en fin vecka!
Kram
HAnna

Hannis sa...

Så söt katten är som kikar fram där=))

Den väskan till det priset får man väl se som ett fynd.
Oavsett märke så är den snygg!

Kram Hannis