...och lite trädgård förstås!


lördag 12 februari 2011

My new black beauty

D
en blev svart...
Kommer ni ihåg pallen jag köpte? Jag var ju i valet o kvalet gällande färg.. men till slut blev den blå pallen svart.
Just nu får den bo i hallen, en hörna som är mycket svårmöblerad där typ inget får plats.

Entrédörren till vänster ska målas vit... dörren till höger går till toaletten
En före-bild såklart... Pallen är köpt på loppis för 40 kronor
Ikväll vid 20-tiden lovar jag att vinka till er i tv-soffan... Vilken är er favorit bland kvällens tävlande? Jag tror nog att Brolle och Sanna går vidare till final.

Skönaste lördagen önskar jag eder! Vi ses snart igen, imorgon är det dags för ännu en Söndagsbild.

11 kommentarer:

Unknown sa...

Vilken snygging det blev av den pallen :))

Ha en härlig dag.
Kram Maria

Anna Ekberg sa...

Superfint!! Och vad fint med korgen på väggen och lyktan!!!

Ha en fin dag!
Kram
Anna

mammaxtre sa...

Men vad du är duktig! Så fint. Jga gissar att du gjort Välkommen skylten själv? Hur finns om helst.

Ha det gott

Tina sa...

Den blev jättefin, svart är alltid snyggt. Hela ditt arr blev superbra!

Kram o ha det så trevligt ikväll, Tina

Vitt för själen sa...

Varför är alltid hallen så svårmöblerad?
Hursom helst så vart det kanon!

Jättetrevlig blogg- så skoj med lite nya..
Och jag älskar din header. Den föll verkligen mig i smaken :)

Hoppas du får en underbar helg. /Sophia

Karin sa...

Så fint, så fint.

Ha en rolig kväll nu då!

Hanna sa...

Fint blev det.
Kram
Hanna

Ullis/Leva på landet sa...

Snygg den blev. Gillar svart jag också. Snyggt att bryta av med. Visst hade du rätt om vilka som gick vidare.
Ha en fortsatt trevlig helg!
Kram Ullis

Fröken Fräken sa...

Funkade finfint med svart!

Måste säga att jag var besviken på samtliga bidrag igår, det var inte någon låt som jag tyckte förtjänade att gå vidare.. trist!

Ylva sa...

fint! pallar kan man ju inte få för många av. Jag plocka åt mig alla jag ser på loppisar...

casseopaya sa...

hello, your home and your decoration is very beautiful...greetings from Germany...Kathrin