...och lite trädgård förstås!


onsdag 5 januari 2011

Fyndade ljusstakar ~ Candlestick for half the price

I
bland kan man fynda på de mest oväntade ställen, det vet ju ni alla.
Denna gång sprang jag på ett par söta ljusstakar (igen), endast en tjuga styck. Fanns i två storlekar och jag valde de lägre.
Ljusstakarna är inköpta på ICA Maxi
Visst matchar de fint ihop? Kolla in ljusstakarna i bakgrunden... som klippt o skurna för varann ;)
De är loppade för en femma styck... Också ett bra fynd!

Jag längtar massor efter våren nu men det lär nog dröja innan den är här, just nu snöar det för fullt igen och plogbilarna kör fram och tillbaka överallt.
Ska ni ut på vägarna så ta det lugnt... Själv håller jag mig nog inomhus, en del rensning står på schemat. Jösses, va grejor man kan samla på sig. Men skönt är det när man har fått lite ordning.

Jag fick förresten lite nya fina saker till köket av Herr Harmoni, de ska upp på väggen någonstans i köket men jag vet inte vart än. Så fort de är på plats så ska jag visa er.

Ha en trevlig Trettondagsafton!

13 kommentarer:

Karin sa...

Fina - vilket kap. Ljus och ljusstakar kan man inte få för många av.

Längtar också mkt efter våren nu, men den känns långt borta när man kollar ut i snöyran.

sussi sa...

Ica maxi där kan man fynda mycket:) jätte fina var dom kram Sussi.

Lotta 8`) sa...

Trevlig afton på dig själv :)

Fina ljusstakar! Jag gillar ju svart på detaljer så jag gillar dem extra mycket :)

Ja, det är skönt att rensa, köra iväg till tippen/loppis - sedan kan man ju alltid köpa nytt :)

Ha det gott :)

Tina sa...

Hejsan, fina ljusstakar! Extra kul att de var billiga, man får ha tur ibland. Jag ska göra ett riktigt röj i nästa vecka hemma, ska bli så skönt.

Kram och trevlig afton på dig, Tina

Fröken Fräken sa...

En fin familj med ljusstakar! Och det är bra reatider nu, själv väntar jag på halva reapriset rean, det är grejer det!! :-D

Fröken C sa...

Matchar varandra perfekt!
Ja, fynda kan man gör där man minst anar det;)

Kram C

Bella sa...

Ibland kan man göra fynd på de mest oväntade ställen :) Riktigt snygga ljusstakar och de passar ju perfekt till de andra!

Hoppas du får en mysig kväll

Kramar Bella

Ullis/Leva på landet sa...

Så snygga ljusstakar. De missade jag när jag var på ICA maxi idag. Vill också ha vår nu och så kommer det bara mer snö.
Kramar Ullis

mammaxtre sa...

På Ica Maxi där kan man hitta ett och annat :-)

Jättefina, verkligen. Kanske skulle jag ta mig en tur dit :-)

Ha en fin fredag

Nyanser av vitt sa...

Så fina och sååå trevligt med fynd :O)
Kram Agneta

Sara Mårtensson sa...

Visst är det roligt att fynda på oväntade ställen :-)

Jag längtar också efter våren. Tycker det verkar som att de flesta bloggare vill ha vår och ljus nu.

Gott Nytt År!

Kram Sara

Hanna sa...

jätte fina.
kram
Hanna

Hanna sa...

jätte fina.
kram
Hanna