...och lite trädgård förstås!


onsdag 23 juni 2010

Glad midsommar!

H
ej på er!
Nu är det snart midsommar! Tänk vad fort det går... Snart vänder det men det ska vi tala tyst om ett bra tag till.
Nu längtar jag efter mer sol och semester, ska bli så superskönt! Nedräkning pågår, endast 9 arbetsdagar kvar... yippie!
Idag tänkte jag visa er en bild på mitt planteringsbord. Det införskaffade jag för ett par tre år sen och nu börjar det bli härligt shabby chic slitet då det får stå ute året runt. 
Fler bilder på planteringsbordet hittar du här (sommarbild) och här (vinterbild).
Trälåda "Fleurs", GeKås i Ullared 69:95. Trälåda Plants, lokal blomsterbutik. Vit fågelbur, Åhléns.


Nu önskar jag er alla en riktigt mysig midsommar!

6 kommentarer:

Hanna sa...

Så fint på ditt planteringsbord.
Kram
Hanna

Stämningsfullt sa...

Fint!

mammaxtre sa...

Vilka härliga sommarbilder!

Trevlig midsommar önskas även dig.

Annika kort & gott sa...

Superfint planteringsbord och härliga bilder!

Glad midsommar önskar jag dig oxå!
kram kram Annika

Fröken Fräken sa...

Jag har fått semester nu och kan intyga att det är precis så härligt som man föreställer sig! :-D Och inte några tankar alls på solens uppgång och nedgång!!

StrandviksVillan sa...

Så fint du gjort där!
Vi ska antagligen till Ullared på vår resa, hoppas på att (först och främst ta oss in) hitta fina inredningsprylar till fina priser ;)

Fin fortsättning på midsommaren!
kram, Ann-Christine