...och lite trädgård förstås!


måndag 21 juni 2010

Sommarväder

V
ilket väder vi fått.... idag strålar solen här på västkusten. Så underbart! Dock inte så varmt när solen inte är framme men det ger ändå en härlig försmak.

Hoppas nu vädret håller i sig över midsommar, en midsommar med varmt väder är vi ju inte så bortskämda med direkt.
Små zinkskyltar med örtkryddor, GeKås i Ullared 9:95/st 
(jag införskaffade skyltar för Rosmarin, Gräslök, Timjan, Oregano, Lavendel och Basilika)

Denna veckan jobbar jag bara 3 dagar och sedan har jag ledigt i fyra... så skönt med en liten mini-semester.
Det blir en tripp till Värmland, vilket ska bli himla trevligt. För i min ägo har jag ett presentkort från Vita Rummet i Karlskoga. Gissa om jag ska njuta när jag ska spendera det...

Ska försöka få till minst ett inlägg till innan midsommar! Tills dess, ha det bäst!

8 kommentarer:

mammaxtre sa...

Vilka fina bilder, som alltid.

Lysande ögonblick! sa...

Vilka fin skyltar. Och till fyndpris dessutom. Underbart. Hoppas du hittar mycket fina saker i helgen.

Lotta "EnVilsenLoppa" sa...

Hoppas du har haft en trevlig tripp nu !
Sitter och beundrar dina vackra bilder medans ;-)
Kraam/Lotta

Karin - Mina Rum sa...

Tack för dina, alltid lika gulliga hälsningar, hos mig.
Jag ser att besöket i Ullared "lönade sig". Skyltarna är verkligen fina.
Ha en fortsatt fin vecka. Kram!

Vikeskärs hem och vardag sa...

Välkommen till Karlskoga då :) Vita rummet har ju fått nya lokaler så du kommer nog att trivas :) Glöm inte att kika in på Amaryllis som ligger bredvid, där kan man hitta en del godbitar.
Ha det gott

Malin - I min trädgård sa...

Hej Marie! Vilka fina bilder du visar! Och de där kryddskyltarna var ju ett riktigt kap - superfina!

Njut av din ledighet!

Kram M

Millas hem sa...

He det så gott i Värmland och spendera pengarna och njuuut! =))

Söta skyltar från Gekås!

Kram Camilla

Beas sa...

Tack för dina stärkande ord på min blogg. De hittade rakt in i mitt hjärta. Tack för att du räckte ut en hand. Jag tar den mentalt och ska låta din ord stödja mig framåt.

Jag ska också bege mig iväg idag och köpta några fina skyltar.

Må gott!

En varm sommarkram Bea