...och lite trädgård förstås!


lördag 19 juni 2010

I kärlekens tecken...

K
ärlek.... Idag är det väl en dag som går i kärlekens tecken. Jag är ingen rojalist eller stort fan av kungahuset men visst har jag ändå tänkt att se själva vigseln på tv.
Lite stjärnglans, kungligheter, vackra människor och kläder kan man ju ändå roas av en stund.
Håller tummarna för att allt går bra för kronprinsessparet och att de små brudnäbbarna gör succé....

Jag har liksom inte hjärta att ta bort gräslöksblommorna, jag tycker de är alldeles för fina...

 


PS! Turen till Ullared gick bra, kom hem vid 21-tiden, trött men nöjd. Berättar mer om mina inköp en annan dag...

3 kommentarer:

mammaxtre sa...

Jag skulle om jag hade plats hemma på tomten till vårat radhus odla gräslök. Och detta bara för att blommorna är så vackra :-)

Hannis sa...

Vilken fin bild!
Lite måste jag nog kika på bröllopet.
Åtminstone när dom kommer till kyrkan.
Hon lär nog vara strålande vacker.

Ha det gott/
Kram Hannis

Ullis/Leva på landet sa...

Visst är det härlig med kärlek. Blir säkert att titta lite nu och då under eftermiddagen/kvällen. Tar inte heller bort blommorna på gräslöken för jag tycker också att de är så fina.
Ha en fortsatt skön helg!
Kram Ullis