...och lite trädgård förstås!


lördag 4 oktober 2008

Vårt sovrum




Det är nästan helt omöjligt att ta bra foton inomhus nu när höstmörkret har kommit. I alla fall för mig.
Men trots det så kommer här lite foton från vårt sovrum.
Tavlan från Ylva Skarp är ny sedan ett par veckor, den fick jag vänta länge länge på...
(alla bilder går att förstora genom att klicka på dom)

Nu ska jag strax krypa under filten och invänta stormen som SMHI har siat om.
I torsdagskväll hade vi värsta åskvädret, det var nog ett av de värre jag har varit med om. Strömmen gick och regnet och haglet piskade på rutorna. Då är det tur att man kan ligga under duntäcket och ha någon att krama.

Önskar er alla en skön helg!

10 kommentarer:

♥ Fyra årstider sa...

Den tavlan kan man inte säga annat än underbar.
Kram Lotta

Marina sa...

Tavlan är jättefin!
Vårt sovrum skulle behöva genomgå en liten förändring när det gäller säng, byrå och databordet. Inte nöjd! Ser fint ut hos er.

Hem och Lycka sa...

Vad fin tavla, Ylvas kreationer är verkligen snygga men synd att du fick vänta så länge. kram!

Lotta 8`) sa...

Tack det samma =) Tycker dina bilder blev jättefina! Jag gillar när fotona är lite mörkare och att man ser ljusens sken... hellre lite mörk än att fota med blixt. Ett tips är att ställa fram en golvlampa som kan förstärka ljuset lite grann :)
Ja - det blir nog lite vind i natt och jag har idag säkrat trädgården så inte skall flyga sin väg. Då blir det en mysdag inne i morgon - pysseldags =) Ha det gott, 8`)

Lotta 8`) sa...

Men så dum jag är! Glömde ju säga att talvan är jättefin! Jag brukar titta in och beundra hennes konst - så vackert! Och ditt hjärta du har på väggen är så fint det med. Hemmagjord tavla? 8`)

Annika sa...

Vilket mysigt sovrum och jag blev lite xa förtjust i tavlan,
tänkvärda ord!

Så trist att jag missade din utlottning tidigare men jag har en inne hos mej som du gärna får hoppa på =)

Ha en fortsatt skön helg,

kram Annika

Gårdsromantik sa...

Vilken fin tavla!
Fy vad läskigt med storm - tur att du kan mysa inomhus.

Kram Maud

Karin sa...

Hej Marie! Så mysigt sovrummet ser ut. Ingen fara med bilderna - bara mysigt med ljussken. :) Ylva Skarp gör så fina saker och den här var ju verkligen tänkvärd också. Läste inne hos Lotta att du undrar vart man kan köpa Vakre hjem...tar mig friheten att svara var jag hittar den. Den finns på Pressbyrån och Presstop lite varstans i Göteborg.

Ha en skön söndag! Kram Karin

Anonym sa...

Hjärttavlan var superfin! :D Fin blogg du har också.

Anonym sa...

Så fina detaljer du har i sovrummet. Gillar Ylva Skarps alster MYCKET! Jag har väntat länge på att göra om i vårat sovrum, men både pengar och tid har saknats. Ha en fin vecka!