...och lite trädgård förstås!


fredag 30 december 2011

Snart slut....

T  änkte bara titta in här och visa en bild på tårtan vi hade på julafton. Brittatårtan heter den och är en av mina favoriter, både enkel att göra och väldigt god.
På fatet till höger ser ni godsaker min mor har bakat, bland annat kolasnittar, saffransdrömmar och chokladbiskvier.
Mitt nyårslöfte måste absolut bli att gå ner ett par kilon (läs 10)... oj oj oj.

Nu blir det sängen för mig.
Här blir ingen årskrönika utan det brukar jag istället ha varje födelsedag för bloggen, men ett sista inlägg för året blir det allt imorgon! Hoppas vi ses då.

4 kommentarer:

Ewa sa...

Happy New Year from California!

Bibbi sa...

Du får ju gärna lämna receptet på tårtan...den såg verkligen god ut:-)
Ett gott slut och ett Gott Nytt 2012!

Hanna sa...

Vill titta in för att önska dig ett Gott Nytt År!
Kram
Hanna

Lusthuset sa...

Ett RIKTIGT Gott Nytt År önskar jag dig. Mums!!...jag säger bara det.
Kramizzar!!