...och lite trädgård förstås!


lördag 6 augusti 2011

❃ Sovrumspics ❃

I
dag blir det lite pics från vårt sovrum! Det gäller att passa på att ta fram kameran när det är gäster på g eftersom det är enda gången det bäddas lite finare.. "Vanliga" dagar utan folk på besök så slätas täcket ut i bästa fall :)

Vitt och grått hjärtegryn från Jordgubbar med mjölk, tavla från Ylva Skarp, kruka från ICA Maxi med ett Myrsineträd

Byrå och hattaskar från IKEA, glasljusstakar från Orrefors. Och japp, trappan är i furu än...

Quiltat överkast och stege från Åhléns



Visst tycker ni också att den brun-fula fondväggen ska ersättas med en vägg av vit råspont? Visst tycker ni det?
blink blink åt Herr Harmoni....

6 kommentarer:

mammaxtre sa...

Vit råspont är bara så snyggt. Jag älskar stjärnan. Har prioriterat bort att köpa den, men måste nog ändå göra det :-)

Ha det toppen

Ninnis sa...

Stilfullt och smakfullt inrett i harmoniska färger...I LIKE...!!!

Kram Ninni

Hem och Lycka sa...

Låter riktigt supersnyggt med vit råspont (inte sotis alls ;-))! Och jättefint sovrum!

Vet du, jag har tänkt på dig så många gånger att vi borde ses men fegat bjuda in på fika (vet ju att du jobbar här i närheten). Men vi kan ju se om det funkar i Hålta annars borde vi absolut ses ändå tycker jag!

kram Mia

Hem och Lycka sa...

Hojta när du ska dit så ser vi om jag kan komma ut!

kram

SwedishCorner ~ DownUnder...Pernilla sa...

Mysigt :)
... och självklart tycker jag att fondväggen ska ersättas med råspont. Det kommer att bli toppenfint!

Kram från Australien♥

Tina sa...

Absolut, den kommer att bli supersnygg med råspont!

Kram Tina