...och lite trädgård förstås!


tisdag 10 maj 2011

Tematisdag ‖ Favoritplatsen hemma

T
emat för denna tisdag i Fabriken är favoritplatsen hemma. För mig är det lätt att säga att det är trädgården, i alla fall denna årstid.
Så för att inte visa ännu mer bilder på trädgård och blommor... så har jag istället valt att visa Missys favoritplats.
Nämligen hennes del av soffan.. hon har så klart en egen pläd som hon ligger på :)

Hon klarade sin besiktning hos veterinären idag helt strålande. Jag var en mycket stolt matte.
Nu ska vi öva mer på att gå i sele så hon kan vara med mig ute på min favoritplats...

Bästa tisdagen till er mina goingar!

5 kommentarer:

Lantligt i smultronbacken sa...

Oj, vad duktig hon är som verkligen ligger på din pläd. Mina har kommit på att det är mycket mysigare att krypa under och lortar på så vis ner soffan iag.

Kram Teres

LyckligaPraliner sa...

Hej! Första gången jag kikar in här. Vilken vacker katt & den ser ut ha ha det gudomligt härligt :) Vilken bra idè med dina Vackra ord o meningar ! Har klurat på något jag också men då fick jag inte till det...totalt otekniskt tydligen... :)

Lotta sa...

Ohh vilken underbar primadonna! Jag har en likadan, Birmakatten heter sadie. Tack för din fina blogg! Kram lotta

Elisabeth sa...

Så söt hon är din underbara katt. Min favoritplats just nu är också trädgården, där är jag gärna och ofta.

www.palindgarden.blogspot.com sa...

Så söt, vi har ju precis fått lov att ta bort våran birma då hon var dålig! Så tomt utan henne.

Jättehärlig blogg!

Trevlig helg