...och lite trädgård förstås!


tisdag 28 september 2010

Tematisdag ‖ På väggarna

P
å väggarna är dagens tema i Fabriken. Inser ju nu ikväll att jag borde ha förberett och tagit foton i helgen när man var hemma medans det var dagsljus. Otroligt svårt att få till någorlunda foton när det är mörkt...
Men jag har i alla fall fotat min favoritljusstake och min favorittavla. Funderade på att även fota min nya fina spegel men den sparar jag till ett senare tillfälle.

I Fabriken hittar ni som vanligt fler fina bidrag.
Önskar er alla en fin tisdagskväll... ikväll ska jag göra mitt bästa för att inte somna i soffan...Wish me luck!

6 kommentarer:

Linda sa...

Gillar verkligen din tavla!!

Sov skönt i soffan! :)

Nygammalt sa...

Vackra bilder du har tagit på fina föremål. Ja nu blir det bara svårare och svårare med ljuset.

Gillar verkligen H&M kuddarna du har köpt, har en massa andra modeller men inte just den. Frågan är bara...vart? ;)

Kram.

mammaxtre sa...

Är detta en tavla? Det ser ut som att det är ord målade på väggen.
oasvett så var det fint, väldigt fint.

Sköt om dig

Stina sa...

Vackert!...som bara den.:-) Kram Stina

Lysande ögonblick! sa...

Tavlans budskap är så fint!

A House With A View sa...

Vilken vacker tavla, speciell - superfin och riktigt fina foton!!

Du har något att hämta i min blogg, kika in!

Kraamiz aka