...och lite trädgård förstås!


fredag 11 juni 2010

Myser med lantlig charm...

J
ag säger fortfarande att jag har bloggpaus fast jag skriver inlägg ändå... känns på något sätt mer kravlöst då :)
Tack för alla era goa krya-på-dig hälsningar, det har verkligen hjälpt och nu känns det som att förkylningen är på väg att ge sig.
Uppiggande var ju också att jag fick mitt exemplar av Lantlig charm idag, ni vet boken som Lantlivs-Anette gjort. Helt underbar och ger många timmars ögonfröjd, innehåller också massor av goda recept som ska testas här hemma framöver.
Ska även passa på att visa er min nya kudde.... visst är den fin? Passar så himla bra i fåtöljen i mitt pysselrum.

Kudden kommer från Miljögården och är inköpt hos Dreamhome i Kungälv. 
Där går det också att köpa/beställa boken.

Trevlig helg till er alla! Hoppas vädret vänder och att solen skiner på oss...

2 kommentarer:

Designe sa...

Superfin kudde! Jag väntar på min "Lantlig charm" som jag beställt! :)
Trevlig helg! Kram

Annika Christensen sa...

Får väl skaffa den boken det är många som skriver om den.
Ha det gott
Annika