...och lite trädgård förstås!


fredag 7 maj 2010

Inreda utomhus

N
är man dekorerar inomhus så heter det ju att inreda. När man dekorerar utomhus heter det då utreda?
I så fall ska jag nog utreda vår trädgård lite i helgen...:) En del inspiration lär jag nog få imorgon när jag har tänkt att besöka Lisebergs trädgårdsdagar. Bor du i närheten och inte har något speciellt för dig så kan jag absolut rekommendera ett besök.
 Jag tar med mig kameran och fotar lite och visar er sen som inte har möjlighet till ett besök.

7 kommentarer:

Camilla sa...

Ha ha :) Jag skall nog också "utreda" lite i helgen OCH kanske komma till Liseberg en sväng. Får se vad vi hinner med. Helgerna har en förmåga att bara rusa iväg.

Ha det gott - kram!

Smultronbo sa...

*skrattar*

Det var en bra fråga. Jag tycker att vi bestämmer att det heter utreda!

Ha en trevlig dag på Liseberg!
Camilla

Lysande ögonblick! sa...

Vad mysigt att utreda. Har ingen trädgård men ska nog pimpa min balkong i varje fall.

Ha en härlig helg!

Unknown sa...

Åh så kul med trädgårdsinspiration (skulle nog behöva det jag ☺) Okey, jag har också tänkt att utreda ☺ lite i helgen. Det får heta så ☺ Ha en trevlig helg. Kram Lenita

Bibbi sa...

Ha ha:) Ja, nog behöver det utredas alltid;P
Bra du tar med kameran. Jag är väldigt nyfiken.
Kramen

Karin - Mina Rum sa...

Lycka till med utredningen! Hoppas att du får en fortsatt härlig helg.
Kram!

ja sa...

hahah, sysslar själv med seriös utredning på min balkong - det är precis vad det känns som :) vad ska göras, hur ska det göras, vad saknas, hur ser budgeten ut och så vidare. det är inte det enklaste det här med att varken in- eller utreda!