...och lite trädgård förstås!


onsdag 11 mars 2009

Salt och annat smått och gott

Tack till min vän i swapen Vita gåvor. Jag fick flera fina saker... god choklad (som är uppäten - mums), söt kökshandduk, lite lukta-gott till linneskåpet och detta söta saltkar!
Tusen tack vännen! Jag blev jätteglad!




PS. Satt och kollade på min layout och tänkte jag skulle göra några småändringar... Då helt plötsligt trycker jag lite fel och har valt en helt ny mall och alla inställningar är pust väck...
Fixade till lite och känner mig rätt nöjd ändå! Vad tycker ni? Lättläst? Bra storlek på texten?

8 kommentarer:

Solstrimmor & Stjärnstrålar sa...

Tycker den är jättefin!
Hoppas allt är bra med dig!
kram
nina

Hem och Lycka sa...

Tycker också den är jättefin!

kram

Anonym sa...

Bra storlek, bättre än innan faktiskt

♥ Fyra årstider sa...

Jag gillar den med..lätt att läsa.
Kram Lotta

Sallys hus sa...

Hallå!

din sida är jätte fin!
Vilken söt saltskål.
jag älskar brukas skålar.....man får lixom aldrig nog....;)
Ha en mysig helg!
Kram Katarina

IKT i min vardag sa...

Layouten ser jättefin ut! är livrädd varje gång jag pillar på inställningar...tänk om allt försvinner :O

Vilka fina saker du fick utav din vita gåvor-vän! Salt-skålen har jag velat ha ett tag. Brukas saker är ju så fina!

Kram Linda

P.s. Jag har tävling tillsammans med Hem & Lycka, missa inte ;)d.s

På min gatan i stan sa...

Det ser jättefint ut här!!! :-)

ha en fin kväll!

Kram!

LOPPISLIV sa...

Hej Marie! Den blev ju jättefin din layout. Sött litet saltkar, jag har något liknande som jag har flingsalt i. Vad fint det såg ut med en spetskant på din lerkruka också. Och lime ört pasta receptet sparade jag, det lät ju så himla gott, de ska jag testa nästa vecka. Tackar! Ha en fin helg. Kramisar Paula