...och lite trädgård förstås!


fredag 27 februari 2009

Välkommen vår!




Hej.... jag har inte glömt bort bloggvärlden, det har bara varit fullt upp med annat :)

Tack snälla för alla era goa kommentarer! Och ett speciellt tack till Cornelia som nämnde mig i sin härliga blogg... ni har väl förresten inte missat hennes bok? Den ger mig mersmak!

Och även ett stort tack till min hemlige vän i Vita gåvor (en swap som byter gåvor några gånger per år).
Paketet kom idag och jag blev jätteglad, så fina saker jag fick. Jag ska visa er någon dag när jag och kameran är överens...

Idag bjuder jag på ett par bilder från trädgården igen! Både snödroppar och krokus välkomnar våren...

Önskar er alla en underbar helg!



14 kommentarer:

Karin sa...

Åhh, vad långt våren har kommit hos dig! Välkommen tillbaka när det lugnat ner sig säger jag... :)

Kram Karin

Lallis - liv och leverne sa...

Härligt!! Just precis sådana bilder som man liksom behöver nu:)
ha en fin helg.Kram Lallis

Flisan - Alldeles Vardagligt sa...

Aaahhh, vilka härliga bilder! Vår!! Smaka på ordet...Lovely!

Ha en skön helg!

Kramar.

Två systrar sa...

Vår ljuva vår!! det börjar kännas i kroppen att det är på g! Vad roligt att du tyckte idén med vintips var bra! Lovar att bjuda på viner som inte gör dig besviken och tips vad du kan äta till!! Ha en fantastisk Lördag!! Kram C

n o r d i n g å r d e n sa...

Nej men, du har ju VÅR!!! Vilken känsla, när det växre och blommar uppifrån marken, här har vi en meter snö ännu så dina bilder var en härlig kick denna snöiga lördag! Trevlig helg! Mari.

Ingrid sa...

Så fina bilder, men jag får nästan ångets när jag förstår att våren är så långt kommen hos er. Så där ser det ut hos oss i slutet av maj, om vi har tur.

~Livet i byn

Piffa och Puffa sa...

Här i Uppland tar det nog ett tag ännu innan vi får se skymten av några vårblommor. Vi har just nu 7 grader kallt och en hel del snö. Kika in på min blogg om du vill vara med i utlottningen av ett namnsmycke.
Kramar Anette

Vitt och nött sa...

ååh snacka om vår!! här har vi snö, snö å snö.. å kallt :)

hoppas du oxå får en skön helg!
kram!

♥ Fyra årstider sa...

Vad långt våren har kommit hos dig.
Kram Lotta

Ullis/Leva på landet sa...

Härliga vårbilder. Ska bli spännande att se vad mitt vita gåvor paket kommer att innehålla. Lika kul varje gång.

Ha en bra vecka!
Kram Ullis

Anonym sa...

Åh, vad långt våren har kommit hos dig!! Den känns ganska avlägsen här, men desto mera njuter jag av dina vårblommor.

Fröken Fräken sa...

Ja, den som hade en trädgård där sådana här härliga vårtecken dök upp! Du har inte lust att byta dem mot hur mycket snö som helst!?

Unknown sa...

Hej! Hittade hit via bloggen bagarstugan. Vilken fin blogg du har o vilka ljuvliga bilder! Kommer gärna hit fler gånger på besök! Ha det gott. Kram Lenita

Anonym sa...

Åh vår!!! Här är det så mycket snö och vinter fortfarande men oj vad jag längtar till vår!