...och lite trädgård förstås!


lördag 14 februari 2009

Alla hjärtans dag ~ St. Valentine's Day ~ Ystävänpäivä

Har ni haft en fin Alla Hjärtans Dag? Det har jag.
En lugn och skön dag med många minusgrader och solsken! Så härligt med lite ljus. Efter en skön promenad så avnjöt vi en god middag med huvudrätt och vin och därefter kaffe och dessert som avslutning. Mums!

Lite bilder från mitt vita skåp i pysselrummet. Här inne råder ljus och mycket vitt...(som jag skrivit förut så kallar S det för ett mentalsjukhus...på skoj alltså)...



Kronan är riktigt fin tycker jag...Ett lyckat inköp från Dreamhome!



Nu ska jag titta vidare på Melodifestivalen! Ví hörs snart igen! Stor kram!



6 kommentarer:

Vardags-mirakel sa...

Så fina bilder, ha det bra på alla hjärtans dag! Kram Eva.

♥ Fyra årstider sa...

Önskar dig en skön kväll på alla hjärtans dag.
Kram Lotta

Gårdsromantik sa...

Så vackert med vitt och silver!

Visst var hon bra som sjöng Waterloo på samiska!

Kram Maud

Karin sa...

Härligt Marie och fina bilder. :) Ha en skön söndag! Kram Karin

Anonym sa...

vilka vackra saker :)

Låter som om ni hade en riktigt mysig alla hjärtans dag.
Själv hade vi det också jättetrevligt, det är en härlig dag.

Kram Åsa

Ingrid sa...

Vad skoj att du vill vara med och tävla. Jag önskar dig varmt lycka till.

Verkligen fina bilder i din blogg.

~Livet i byn