...och lite trädgård förstås!


onsdag 7 januari 2009

Vilket blir ert nästa pyssel?

Först av allt vill jag tacka för alla era tips ang Kitchen Aid. Jag blev jätteglad att så många tog sig tid och skrev lite goda råd.
Nu kanske ni undrar om jag bestämt mig... och i så fall för vad?
Jodå, det blir en Kitchen Aid. Den är beställd och är på väg, så jag räknar med att det blir bullbakning här till helgen :)

Idag tänkte jag tipsa er om en pysselsida som jag snubblade över igår. Där finns jättemånga och roliga tips på enkelt pyssel man kan göra.
Skapligt enkelt heter sidan och klicka här så kommer ni dit.
Alla pysseltips är kategoriserade och lätta att följa. Jag har redan sett ut en hel massa saker jag vill prova, kanske lite kul påskpyssel nu när julen är över...




Tack än en gång för att ni tittar förbi. Vi ses snart igen!

9 kommentarer:

Veronica sa...

Tack så JÄTTEMYCKE för tipset, sidan verkar kanon!

Kram Veronica

Hem och Lycka sa...

Blev det en vit kanske? ;-) Kul med en KA på g, törs garantera dig att du inte blir besviken!

kram

Anonym sa...

Vilken fin blogg du har!

Är också ett stort fan av Mateus och jag blir så avundsjuk när du skriver att du ska haffa en Kitchen Aid.

Ha en bra kväll! /Katta

Karin sa...

Tack för tipset, ska genast kika in! :) Kul med fröerna Marie. Fast många godbitar bland fröerna hos Odla. Trevlig helg till dig med. :) Kram Karin

Designe sa...

Trevligt! Det tipset måste jag kolla in! Lycka till i utlottning! Kram :)

Lallis - liv och leverne sa...

Det måste jag nog spana in:)
Ha en fin lördag.
Kram Lallis

~~~Lydias Gröna Fingrar~~~ sa...

Hejsan!
En sån härligt inspirerande och pysslig blogg, tack för titten! Skapligt enkelt använder vi mycket i skolan, hur bra som helst!
Kram, Lydia

♥ Fyra årstider sa...

Tack för rara ord...den sidan använder jag mycket i mitt arbete som pedagog.
Kram Lotta

Annas Lycka sa...

Hej Marie. Vilken lycka att få en Kitchen Aid... Den sidan använder jag en hel del i mitt yrke som pedagg. Roliga tips! Jätte fin blogg du har.Anna