...och lite trädgård förstås!


måndag 3 mars 2008

Smaskens...

... har precis satt i mig detta! Avslutning på en 3 rätters middag.
Det satt fint... :)


Vigseln gick bra och det var så vackert! Akten skedde i stadens gamla rådhus och det är verkligen en fin byggnad, bevarad ända från 1763.

Imorgon är det arbetsdag igen, bara fyra dagar kvar sen är det helg igen. Tiden går verkligen fort nu, snart är det VÅR på riktigt.
Idag satt jag ute i solen en stund, ett vårtecken kom flygande. En geting! Det måste väl ändå vara rekordtidigt.
Ha det gott allihopa!

10 kommentarer:

junhe sa...

den där ser verkligen "smaskens" ut...du fick inte receptet med dig *fniss* ha dt gott/ kram junhe

Solsjö - Under en vind sa...

Vad kul att det blev lyckat!!! Efterrätten ser såå god ut!

Fick rolig post idag, i sommar väntar bröllop för en gammal barndomskamrat! Såå roligt!

Kram!

IKT i min vardag sa...

Alltid härligt med bröllop! Den där efterrätten såg inte dum ut...*dreglar*
Vackert inslagen present oxå!

Kram Linda

Jes/Vita villa vila sa...

Oj så smaskigt det där såg ut ☺ mums! Härligt med vårtecken eller ska jag kanske säga sommartecken?

Tack för dina rara ord hos mig.

Kram Jes

♥ Pia... sa...

...Hej...här kommer ..just ett litet hej..från mej..:)så gott det såg ut..mums....PIA

Lily of the valley sa...

Mmmmm! Det ser smarrigt ut!
kram Lily

Husbilsresan sa...

Ojojoj...vad det såg gott ut!
Mysigt att få gå på bröllop....det ska jag göra i sommar.Min brorsdotter ska gifta sig och det blir nog ett lite större bröllop än det du var på.
Kram/Gunn

~~♥ Mamma Millan ♥~~ sa...

Så härligt med bröllopp!!!
Vill med gå på bröllop ju!!!

Ha en trevlig helg!!
~~*Kram Milan*~~

Solstrimmor & Stjärnstrålar sa...

Härligt med bröllop, den efterätten kan få vem som helst att börja dregla ;)
Ha en skön helg
kram
nina

Thyrasgård sa...

Hej
en GETING nä lägg utav! Ni vet väl alla att Drottningen vaknar tidigast och börjar leta boplats, så henne är det viktigt att göra sig kvitt. Annars har man snart resten av armen där! Nu har vi påskpyntat hos mig - ta gärna en kik...
Kram från Kicki
på Countrystyle