...och lite trädgård förstås!


onsdag 12 mars 2014

Vår i luften

Hej! Dagarna rullar på för fullt och vi har vår i luften. Så himla underbart!
Längtar efter helgen så man får ut och jobba lite i trädgården. Det har jag verkligen saknat. Många tankar och planer i huvudet som vanligt... det är det som liksom är en del av tjusningen med trädgård för mig.

Hör ofta människor i min närhet, typ arbetskamrater prata om att det är jobbigt med trädgård... och när de beskriver sin trädgård för mig så tycker jag det mest låter som att man har en tomt där det finns en stor gräsmatta och några rabatter i bästa fall...
Tur att man är välsignad med kärlek till trädgården... ❤️ Och tur att vi är olika!

Missy längtar också ut i trädgården... här sittandes på en utekruka som vi fick av svärmor i helgen...


Ha en go vecka!

2 kommentarer:

Fröken Fräken sa...

Jag tycker att om det är något som är rogivande så är det ju att pyssla med växter och blommor! Fast det där ogräsrensandet är kanske det som andra förknippar med det jobbiga med att ha trädgård..?

::fina:: sa...

Haha ja man är verkligen olika! Jag tycker det ska bli jättekul att ha en alldeles egen trädgård. Visst kommer det ju kosta att fixa i ordning och det kommer få ta tid men den är ju ens alldeles egen och jag drömmer om olika buskar osv.. kanske inte kommer att hända så mycket i år men till nästa vår åtminstone! Kram och puss till söta Missy!