...och lite trädgård förstås!


fredag 3 januari 2014

Fortfarande i vila

Hem & Harmoni vilar vidare men jag kände att jag ville ge ifrån mig ett livstecken så här på nya året.
Hoppas ni alla mår bra och har haft en skön och avkopplande jul-och nyårsledighet.
Här har dagarna gått i slapphetens tecken, ledig i över två veckor. Skönt och välbehövligt!


Fortfarande en ledig helg framför oss och den ska jag försöka ta tillvara på. Hoppas bara att vädret kan bli lite bättre så att lusten för utomhusaktiviteter ökar något.

Ha det gott fina ni!
Jag läser allt ni skriver och är så tacksam för att ni kikar in här trots mina få uppdateringar.
Kram!

2 kommentarer:

M A L I N S..... sa...

Åh, vad roligt med ditt inlägg.
Du gör så fint hemma hos er, och tar så himla fina bilder. Det är så mycket värme i! Jag har faktiskt varit inne och tittat flera gånger under helgerna, för att läsa din blogg från början... Tack så mycket för riktigt fin inspiration, och Gott Nytt År passar jag på att tillönska dig!

Malin

Hem och Harmoni Marie sa...

Hej Malin,
Blev verkligen jätteglad av att läsa din kommentar!
Så kul att du gillar min blogg.

Mycket av de gamla/tidiga inläggen har jag tänkt rensa bort men kan liksom inte förmå mig att göra det. Som du ser har jag gjort en inredningsresa.

Om du använder Instagram kan du följa mig där, uppdaterar ganska ofta. Säg gärna till vem du är i så fall så jag kan kika in hos dig. Såg att du inte uppdaterat din blogg på länge.

Ha det gott och hoppas att du ser denna kommentar.
Kram!