...och lite trädgård förstås!


lördag 9 juli 2011

Första lördagen på semestern...

G
od kväll i stugorna!
Idag har vi haft en solig härlig lördag som för en stund sen övergick i kväll och regn. Ganska skönt ändå för det svalkar av och blir liksom renare i luften.
Det blev sen middag här hemma idag och det känns som semestervanorna börjar komma :)
Jag hade ju tänkt mig sovmorgon imorse men vaknade kl 04:15 av en liten katt som bestämt sig för att bråka med persiennsnöret. Tur ändå så somnade vi om efter en stund. Både Missy och jag.

Min underbara klematis 'Summer Snow'. Den blommar som vackrast nu!

Imorgon är en ny dag! Undrar vad som ska hända då?
Ev tar vi en tur till ett köpcentrum. Himla smart grej faktiskt.. de har största teknikaffären Mediamarkt i en del av huset och vägg i vägg har Stoff & Stil öppnat. Gissa vilken som Herr H går till och gissa vad jag går till?

Tjingling!

1 kommentar:

Hanna sa...

Det låter toppen. Stoff och stil och mediamarket kan inte bli bättre.
Kram
Hanna