...och lite trädgård förstås!


fredag 14 oktober 2011

Fredagsmys

J app, fredag är här och jag njuter. Idag kommer äntligen Herr Harmoni hem (han har varit på jobbresa sedan i söndags) och jag förbereder kvällens tacomiddag. Fredagsmyyys!
 Huset är nystädat (lite slarvigt men det värsta är taget) och ljusförrådet påfyllt och godisskålen ska snart fyllas med gottigt.

Hur gick det med tv-bänken då?
Jo, den är nästan klar... gjorde en strykning idag så jag hoppas den hinner torka ikväll och sen kan rullas tillbaka ut i vardagsrummet. Nu är den knallröd... nä.. det trodde ni inte väl... vit såklart.

Armband inköpt i onsdags på Gekås i Ullared.. färgen är grålila, passar fint både på sommaren och hösten tycker jag.

Önskar er alla en underbar helg!

8 kommentarer:

Ord & Känsla sa...

Jättefint armband du köpt!
Gillar verkligen färgen.
Kul med Ullared. Jag var där i somras och fyndade en del.

Ha en skön fredagkväll!
Kram Helena

Camilla sa...

Tacomiddagen är precis avklarad för min del. Det är alltid lika gott. Fina halsband du köpt!

Önskar dig en fortsatt mysig fredagskväll, kram Camilla

Helene sa...

Ja, det är så himla skönt med fredag! Det låter som ni kommer att ha mysig fredag tillsammans med mycket gott!
Ha en härlig helg!
Kramar, Helene

::fina:: sa...

Ja visst är det underbart att det är fredag! Det är tur att måndagar och alla andra dagar finns så att man varje vecka får bli glad när fredagen kommer. Vilket fint armband nu köpt, behaglig färg som jag tycker ser ut att matcha kissarna! Kram!

Fru Elin sa...

Taco är ju så fredag! =)
Snyggt armband! Men det var väl inte dig dom pratade om på radion va? ;) Bråk på Ullared.. ;)
Ha en trevlig helg!
Kram Elin

Hem och Lycka sa...

Underbart armband! Ha en fin helg! Kram Mia

Nilla sa...

Fredagsmys är aldrig fel. Inte lördagsmys heller. :-)

Ha de bäst !!
Nilla

Fröken Abbe sa...

Vilka fina katter ni har! Jag har ju själv birma så jag är ju inte helt opartisk ;o)
Vilket fint armband! Antar att det var ett fynd?
Kram