...och lite trädgård förstås!


lördag 20 november 2010

Vintervitt utomhus

H
ej, hoppas ni inte glömt av mig... Veckan som gått innehöll tyvärr väldigt lite bloggtid men nu ska jag ta igen det under helgen tänkte jag.
I morse vaknade vi till ett vintervitt landskap... mysigt (ett tag...).  Vi får väl se hur länge det ligger kvar men över helgen hoppas jag i alla fall.


Nu ska jag ta en liten bloggrunda och se vad ni haft för er. Säkert en hel del mysig julinspiration... Tänk att det bara är en vecka kvar till första advent.
Ska nog ta och leta fram mina adventsgrejor redan denna helgen så man är väl förberedd... Jag var förresten på ICA i förmiddags och de hade en hel del fina julsaker, bland annat hittade jag en söt julgransmatta (i grå filt med utklippta hjärtan) och vita små russinskålar. Riktiga kap tyckte jag!

Hoppas ni alla får en riktigt mysig och fin helg!

1 kommentar:

mammaxtre sa...

Jag har inte tänkt att det bara är en evcka kvar, hjälp!

Snö i Styockholm men inte på landet i Trosa. Kort avstånd men ändå skillnad.

Snö ger oss det ljus vi behöver och kanske motion också. För oss som bor i hus :-)