...och lite trädgård förstås!


tisdag 27 april 2010

oj oj oj

S
å det ser ut här hemma... grejor och byggdamm överallt men jag ler i hela kroppen!
Här ser ni en del av vardagsrummet, ena halvan är nästan klar och jag kan redan föreställa mig hur det kommer se ut sen när allt är på plats.


Det jag verkligen gillar med hela projektet förutom resultatet är tillvägagångsättet, man åker till jobbet som vanligt på morgonen och när man kommer hem så har det hänt massor :)
Kanske kanske är målaren klar imorgon eller senast torsdag.. gissar om jag längtar.

7 kommentarer:

Hem och Lycka sa...

Vilket härligt tillvägagångssätt! Skicka gärna hit honom till vårt arbetsrum när han är klar hos er, jag är sååå trött på den gröna färgen..

kram Mia

StrandviksVillan sa...

Spännande!
Bra med nån som gör det stora jobbet, så man själv får pyssla med det roliga inredandet efteråt ;) Och städningen förstås... mindre kul.

Karin - Mina Rum sa...

Ett underbart kaos! Man måste fokusera på slutresultatet i sådana lägen, annars blir man galen på röran och smutsen.
Kommer nog att bli jättebra. Ser fram emot mååånga bilder.
Kram!

mammaxtre sa...

Åh vad roligt att förnya. Hoppas du ska bli nöjd, och att målarna jobbar på....

Linruz sa...

Ihhh vad kul att förnya sig lite.
Kram Lina

Camilla sa...

Å Marie, det kommer att bli superfint!!! Förstår att du gillar tillvägagångssättet - det skulle jag också göra:)

Ha det gott - kram kram!

Huset vid ån sa...

Vad spännande, förstår att du lägtar...Blir kul att se bilder när det är klart! Hoppas att du får en bra dag! Kram Therese