...och lite trädgård förstås!


tisdag 6 oktober 2009

Lilla klämman och vackert dokument

Som ni säkert sett så är det många "inom vår bransch" som har fina vackra franska dokument som dekoration.
Själv har jag inte riktigt fallit för detta just för att det inte passar in hos oss men jag tycker det är väldigt fint.
Men nu... har jag köpt en liten variant. För 9,50 på Panduro fick jag detta fina papper i A4 format.
Sötaste klämman fick jag av gulliga bloggvännen Mia, Hem & Lycka. Tack igen!

Tänk vad lite kan göra mycket!

2 kommentarer:

Bibbi sa...

Vad glad jag blir när jag ser klämman:) Jag har ett gäng av dem som jag ärligt talat glömt bort... Nu fick jag lov att gå och hämta några. Måste hitta på något kul med dem...
Kramen

StrandviksVillan sa...

Det har sina sidor med bloggandet, dels blir man påverkad av vad andra visar, men också att man får idéer till egna versioner.
Jag skulle nog aldrig ha ett stort dokument på franska heller, men ett litet brev som är gammalt på riktigt och hittat hemma på gården - det är en annan sak! ;)
(om du sett mitt tidigare inlägg)