...och lite trädgård förstås!


fredag 6 juni 2008

Titta vad jag har vunnit....

Foto: Nygammalt

Snälla S som har den mysiga bloggen Nygammalt hade en utlottning i samband med att hennes blogg fyllde 1 år.
Gissa vem som drog vinstlotten....?
Så glad jag blev! Jag har inte vunnit någon gång förut i alla tävlingar/utlottningar som är i bloggvärlden, men denna gång hade jag tur!

Vinsten är följande: En blåvit brödduk med krona på, en doftpåse 'Havsbris', egengjord tändsticksask och Yankee Candles doftljus 'Beach Walk'.
Ska bli spännande att få dessa ljuvliga gåvor.

Hoppas ni alla får en skön och härlig nationaldag!
Hos oss blir det en cykeltur in till Kungälv för där sker saker som inte händer varje dag. Vi får lite kunglig glans, kronprinsessan besöker våra båda fästningar idag. Läs gärna mer här om du vill.

Ha det gott! Kram Marie

6 kommentarer:

Annika kort & gott sa...

Visst är det härligt att få ha tur! Det var sannerligen en fin vinst oxå. Hoppas att du får en riktigt härlig nationaldag!
kram Annika

Nygammalt sa...

Hej!
Kul att du blev glad och att just du fick vinna en gång! =)

Önskar dig en jätteskön nationaldag idag!
Kramar från mig.

sabina sa...

Grattis! Det var en jättefin vinst!

Karin sa...

Vilken fin vinst! Grattis till den. :) Ha en härlig nationaldag i Kungälv! Sola dig i den kungliga glansen... :) Kram Karin

StrandviksVillan sa...

Grattis till vinsten! Ha en skön helg!

Mjuka sa...

vilken tur du har och vilken fin vinst!!
kramar Malin