...och lite trädgård förstås!


söndag 13 april 2014

Söndagsbild 16 - Hall

Vår minimala hall...
Vår hall är av det mindre slaget och väldigt svårmöblerad. Vet inte hur många gånger maken har slagit i huvudet under trappan... och svurit lika många gånger. :)


Några videkissar som tagit plats i en stor vas. Med spegeln ser det ut att vara många kvistar eftersom den dubblerar så fint...



Den svarta pallen i hörnet med korgen uppe på, den ska nog bli vit istället. Vill ha så mycket vitt som möjligt i hallen så den ser större ut. Antingen målar jag den eller hittar en annan. Denna är ett loppisfynd för ett par år sedan. Då var den blå :)



Vår illröda brandsläckare är helt gömd där bakom griffeltavlan. Lättåtkomlig men ändå dold för ögat.
Har letat som en galning efter ett snyggt paraplyställ men det verkar helt hopplöst att hitta. Skulle vilja ha en smal tunna i plåt eller skinn men jag får nog vänta på att ödet för oss samman.



Mina TineK korgar står fint där på skoskåpet. Rymmer alla mina sjalar mm.


Det här får bli mitt bidrag till Söndagsbilden i Fabriken.

Må så gott och ha en fin start på kommande påskvecka.
Kram på er!

3 kommentarer:

Anna sa...

Visst är det roligt att Fabriken är igång igen! Roligt också att ha hittat till din fina blogg!

http://husprojektet.bloggplatsen.se

Ewa`s Galleri sa...

Jättefint i den lilla hallen
ha en skön kväll

::fina:: sa...

Vad mysigt det är i er hall! Hallar är svåra, vi har alltid fått slåss mot mörka lägenhetshallar utan ljus... snart är det slut med det! Tack snälla för alla trädgårdsbloggslänkarna, ska sätta mig en kväll och kika igenom dem! Kram!