...och lite trädgård förstås!


torsdag 2 februari 2012

2 februari

T orsdag kväll, rätt gõtt måste jag säga!
Sitter i soffan och tar det lugnt, inte långt kvar innan det är dags för John Blund. Numera brukar jag avsluta dagen med en ljudbok. Brukar inte hinna så långt dock :) Själv tycker jag att jag ligger och lyssnar men då säger herr Harmoni att jag snarkar... skumt!
Och nästa gång jag slår på boken igen så måste jag alltid spola tillbaka en bra bit för att förstå var jag var.... ja, så kan det gå. Men en skön avslutning på dagen är det i alla fall.
Byrån i vårt sovrum just nu

Kakan som jag bjöd på idag på jobbet gick hem minsann. Jag är typ den enda av 15-20 personer som bjuder på hembakt.
Några har valt att inte vara med på fikalistan men på något konstigt sätt så sitter de alltid med och inte skäms de för att ta för sig, för det blir ju alltid något över?! Märkligt beteende som jag förundras över varje vecka.

Nu blir det snart helg och på lördag ska jag bland annat besöka en minimässa här i lilla staden. Den handlar om Kropp och Själ. Flera saker verkar intressanta och roliga, bl annat en föreläsning som heter Feng Shui i hemmet. Den är bara 30 minuter men kanske man snappar upp något bra. Samt Moa med bloggen Moas lovely things kommer att vara där och sälja sina fina saker.

Trevlig fredag!

Inga kommentarer: