...och lite trädgård förstås!


torsdag 20 oktober 2011

Höst i krukorna

T orsdag idag och helgen närmar sig med stormsteg.
Ska bli riktigt skönt med ett par lediga dagar, jag har varit så trött denna veckan. Kanske det beror på vädret. Ömsom regn, blåst och hagel och ömsom sol. Men det är väl mest mörkret som kommer tidigare och tidigare som gör att man blir trött...

Förra veckan fick jag äntligen fixat lite med höst i krukorna vid entrén (det betyder dock inte att jag har tagit bort sommarblommorna än, de står tyvärr kvar i andra krukor...hrm!).
Även i år blev det silvrigt med lite rosa/lila färger.





Imorgon är det dags för fredagsmyyys!

4 kommentarer:

Ninnis sa...

Vackra färger !!!

Ha en skön helg....=)

Kram Ninni

LyckligaPraliner sa...

Härligt fina bilder!! Gillar verkligen färgerna och kombinationerna :)

Fin helg till dig!! /Ann-Louise

Fru Elin sa...

Härliga bilder!
Kram Elin

Jenny sa...

Gillar höstkrukor jättemycket :) Vad kul det var med den fina sjalen av märket Oddly, jag har alltid undrat varför det andra märket måste vara så hiskeligt dyrt. Det är ju liksom bara tyg ... om än väldigt väldigt snyggt! Men JAG har icke råd ...

Kram,
Jenny