...och lite trädgård förstås!


fredag 30 september 2011

Inspirationen är tillbaka!

H
ej! Och tack för alla goa hälsningar!
 Nu är det helg och här ska njutas.... go mat, loppis, fika, film och tid för familjen.


 Så har man alltså fastnat för ytterligare en hobby.... ☺
Att korttillverkning kunde vara så kul kunde jag inte ana... Jag ska ta bättre kort på mina alster så får ni se vad jag hann med i veckan. Tre kort blev det med olika vikningar och vi testade på att stämpla, embossa, sätta fast band och lite annat kul.

♥♥♥
Trevlig helg önskar jag er alla och tack för att ni fick mig tillbaka på rätt spår.

4 kommentarer:

Hanna sa...

Så fin bild.
Ha en fin fredagskväll!
Kram
Hanna

Fru Elin sa...

Grattis! Både till inspirationen och scrapbookingen! Vänta tills du ger någon korten och se deras min när de inser att du har gjort det till dem! Helt obetalbart! Ha en riktigt skön helg! Kram Elin

Annika kort & gott sa...

Jag kan inte annat än hålla med dig om att kortmakeri är galet roligt! Har hållt på nu i ganska många år och tycker fortfarande att det är kul och perfekt terapi när det är mycket runt omkring mig.

Ska bli väldigt kul att se dina kort! Det är bara att höra av sig om du behöver tips.
kram Annika

::fina:: sa...

Det ser ut som ett riktigt fint kort du gjort! Kan tänka mig att scrapbooking är hur kul som helst! Jag älskar att pyssla! Pebbles tackar för den söta hälsningen och skickar en solig sådan tillbaka. Idag har hon varit ute på balkongen och jagat kryp mest hela dagen så nu sover hon gott! Kram, Josefine