...och lite trädgård förstås!


lördag 20 december 2008

Snart julafton....

Hej hopp!

Här är det full fart med julförberedelserna! Tänk att det bara är några få dagar kvar till julafton...
Denna jul firar vi hemma tillsammans med föräldrar, svärföräldrar och syster min. Mysigt!
Och lite födelsdagsfirande ska vi även försöka klämma in på julafton...

Jag har fått en så fin utmärkelse från Fina Drömmar. Jag tackar och bugar!




Motiveringen är:Denna blogg byggs och fylls av NÄRHET - närhet i rum, tid och förhållande! Dessa bloggarna är osedvanligt charmerande och söta, och syftet är att finna och att vara vänner. De är inte upptagna av utmärkelser och själviskhet. Vårt hopp är att när banden på dessa utmärkelser är gjorda, vill ännu flera vänner fortplantat sig. Var snäll och ge lite extra uppmärksamhet till dessa!! Ge denna utmärkelsen till åtta bloggare, som i sin tur väljer ut åtta bloggare. Kopiera in texten o bilden på deras utmärkelse…


Jag har så många fina bloggar jag följer så jag kan inte välja bara åtta. Så jag väljer att skicka denna vidare till alla gulliga bloggar jag följer.

Kikade ni förresten på Jul med Ernst?

Kram till er alla!

6 kommentarer:

Lallis - liv och leverne sa...

Ja nu är det ju snart "daxet":)
Grattis till din fina utmärkelse.
KRAM Lallis

Mjuka sa...

Grattis till din fina utmärkelse!!
kraaaam Malin

Hem och Lycka sa...

Visst såg jag på Ernst, det missar jag absolut inte! Grattis till utmärkelsen!

kram

Karin sa...

Självklart blev det Ernst! Mysigt!

Grattis till utmärkelsen. Önskar dig några mysiga dagar med julförberedelser...

Kram Karin

Desirée sa...

Grattis till utmärkelsen!

Visst såg vi Ernst MEN vilken ful gran de hittade...

Imorgon ska jag köpa äpplen och göra sådana där granruskor med äpple på som Ernst gjorde igår. Enkelt men jättefint.

Önskar dig och din familj en härlig God Jul =)

Goa sa...

Jag önskar dig och din familj en
God Jul med massa värme och mys!
Må bäst!

Kram...