...och lite trädgård förstås!


fredag 21 november 2008

Pysselkväll och 1:a pris....

Vet ni... i onsdagskväll hade jag så kul!
Som jag skrev innan så var jag på Myskväll med pyssel och fika hos Butiken nr 1 här i stan: Dreamhome
Jag ska berätta mer om det en annan dag men jag ville bara säga det... besöker ni Kungälv så ska ni inte missa Dreamhome.
Supermysig butik (som man kan gå läänge i) och supertrevliga systrar som har butiken, Anna och Kristin.

Gissa om jag är glad idag också... jag vann nämligen 1:a pris hos Wilda Stenlyckan!
Helgen kan ju inte börja bättre!




Önskar er alla en skön och avkopplande helg!
Här har vi lite vitt på marken efter första snön som föll igår. Inte länge och inte mycket men ändå... :)

5 kommentarer:

Lallis - liv och leverne sa...

Grattis till vinsten; och ha en fin helg.
Kram

Anonym sa...

GRATTIS till den fina vinsten :)

kram!

Solstrimmor & Stjärnstrålar sa...

Grattis och jttefint mosspyssel!
Trevlig helg!
kram
nina

Vitt och nött sa...

grattis till vinsten! handdukarna såg jättefina ut!

Trevlig helg!
Kram!

Anette sa...

Vad roligt, GRATTIS till dig.

Ha en underbar lördag

kramar @nette