...och lite trädgård förstås!


torsdag 12 juni 2008

Vilket välkomnande

Härligt att komma hem och välkomnas av sambon, två underbara paket och två favorittidningar (Rosie och Drömhem & Trädgård)...Kunde inte vara bättre!
I det ena paketet fanns de ljuvliga gåvorna från Nygammalt. Bara doften när jag öppnade var underbar! Tack snälla S!
I det andra paketet fanns min senaste bokbeställning....Leilas bok 'A piece of cake'...




Nu ska jag njuta av lite jordgubbar... senare ikväll är det näst sista avsnittet av tv-serien "Brottet". Har ni följt den? Den är otroligt spännande...

Må gott!

9 kommentarer:

Poppins sa...

Det är jättekul att komma hem och få öppna ett paket! Leilas bakbok är nog en bra investering. :)
kram

sabina sa...

Å, det lät underbart!! Vilken bonus förutom att få träffa familjen förståss!!

Anonym sa...

Brottet känns som världens längsta serie, men nu är det äntligen dags för upplösningen. :)
Leilas bakbok vill jag också ha!!! Jag vill också stå och baka i mitt pastelliga kök och vifta med ögonfransarna, men det kanske inte ingår i recepten. =) Ha en fin helg!

n o r d i n g å r d e n sa...

Å va härligt att bemötas av såna läckra presenter när man kommer hem! Och vilken häftigt ställe ni var till med jobbet!! Trevlig helg! Mari.

Karolina sa...

Tack för hjälpen men blev tyvärr inte klokare. Vet vad du menar, men jag saknar även dom flikarna.
Jättemärkligt. Hur kontaktar man blogger? vet du det?

Ha en bra helg
Kram Fröken Fägring

Stina sa...

Hörru tant :-D gullis! Kan inte du komma upp till mig en helg? Va?
Puss

Husbilsresan sa...

Häärligt att komma hem till ett sånt välkomnande =)Jag har också följt brottet....jag gillar danska serier!
HA en skön vecka!
Kram/Gunn

Hem och Lycka sa...

Ja, den är min bibel just nu ;-) Har precis tagit ut hennes New York cheesecake med blåbär, helt sanslöst god, har gjort den förr och den gjorde succé! Ska bjuda mina föräldrar på den imorgon och imorgon bitti ska jag göra pain au chocolat. Håll tummarna för mig att de blir bra ;-)

Brottet är kanonbra, har inte missat ett enda avsnitt men den har varit lite väl lång. Längtar till torsdag! kram!

Malin sa...

Hej! Kul att du hittade till min sida. Den där boken - Leilas - måste jag också beställa, allt hon gör ser sååååå gott ut. Kram Malin